Nume și Filosofie

Denumirea Mitutoyo

 

Numele companiei japoneze Mitutoyo, care se poate traduce aproximativ prin „abundența de trei elemente” reprezintă prudență, bonomie și forță, atitudini atât de apreciate de fondatorul companiei, domnul Yehan Numata.

 

Aceste concepte centrale ale gândirii lui Yehan Numata au fost completate de aspecte ale filozofiei occidentale pe care le-a întâlnit în timp ce studia științele  afacerilor  în SUA.

 

Potrivit lui Yehan Numata, fiul unui stimat preot japonez, ființele umane ar trebui să posede trei calități specifice: sensibilitate, bunătate și putere. Sensibilitatea a interpretat-o ​​ca fiind capacitatea de observare precisă, bunătatea ca compasiune și bunăvoință față de semenii tăi, în timp ce puterea era necesară pentru a îndeplini cerințele identificate corect în mod eficient.

 

Aceste trei trăsături umane indispensabile au fost, de asemenea, stabilite ca bază pentru filozofia lui de afaceri transformată în inovare, corectitudine generală și orientare către viitor - trei virtuți esențiale pentru a face bine ca ființă umană și pentru a obține succesul în afaceri.

 

Numărul trei, în japoneză, pronunțat „Mitu” sau „Mitsu” este important în cultura și religia japoneză, de exemplu în ceea ce privește enumerarea elementelor religioase. Acest lucru explică, de asemenea, de ce destul de multe nume de companii includ silabele „Mitu” – în numele lor la fel.

 

 

 

Spiritul Mitutoyo

 

Pentru a deveni un om complet, trebuie să dobândești înțelepciune, bunăvoință și curaj. Doar cu înțelepciune, cineva tinde să fie cumpătat. Doar bunăvoința face pe cineva mai slab. Doar cu curaj, cineva poate ajunge dincolo de capacitățile sale. Cu toate acestea, atunci când cele trei calități sunt combinate, cineva va deveni un om complet. În mod similar, succesul în întreprindere constă în cunoașterea Cerului, Pământului și Omului. Afacerea va reuși numai atunci când acești factori, șansele „trimise de cer”, oportunitățile naturale și armonia omului sunt prezenți. Fără unul dintre acești factori, șansele succesului scad. În budism, Butsa (Buddha), Po (doctrină) și So (Preot) sunt trei comori principale pentru promovarea învățăturilor sale. cum ar fi în creștinism, Dumnezeu, Biblie și preotul.

 

Cuvântul MITUTOYO înseamnă trei abundențe. „Mitsu” (みつ) înseamnă trei, în timp ce „Toyo” (とよ) înseamnă stări de abundență. Numele MITUTOYO a fost ales, cu o dorință sinceră de a vedea oameni mai completi, de a crea o întreprindere prosperă și de a introduce tuturor religia dreaptă , împreună cu dorința de durată pentru o lume pașnică și împlinire a vieții pline de sens. (Yehan Numata)

 

Mediu bun, oameni buni, tehnică bună - acesta este motto-ul companiei Mitutoyo din 1934. Mitutoyo consideră că este sarcina proprie de a sprijini societatea prin producerea de instrumente de măsurare de înaltă precizie și promovarea progresului calității. Sloganul companiei „Mitutoyo – precizia este profesia noastră” exprimă așteptări foarte mari a firmei față de angajați și produse. Performanța lor trebuie să îndeplinească cele mai înalte standarde, deoarece Mitutoyo dorește să asigure precizie în toate domeniile industriei. Aceasta este modalitatea producătorului premium de a contribui la prosperitatea societății noastre globale. Mitutoyo își va continua efortul de a promova tehnici de măsurare de precizie pentru a sprijini clienții în procesele lor de producție și pentru a le consolida poziția lor pe piață.

Filozofia Mitutoyo

 

Filosofia corporativă Mitutoyo reprezintă, în esență, valorile de bază perpetue pe care organizația și angajații noștri trebuie să le susțină. Acesta reunește toate companiile Mitutoyo și angajații acestora din întreaga lume într-o înțelegere și un angajament comun.

 

Spiritul nostru fondator

Să contribuim la bunăstarea oamenilor prin sprijinirea progresului înțelegerii budiste.
Să arătăm că Mitutoyo excelează în domeniul său de expertiză și în comportamentul său de afaceri în întreaga lume.

 

Principiile noastre de management

  • Pentru a contribui la bunăstarea societății prin tehnologii de măsurare de precizie.
    Ne vom desfășura activitatea pe baza următoarelor valori:
  •  

1.Oferim soluții de inginerie pentru a sprijini dezvoltarea afacerii clientului nostru.

 

2.Contribuim la nivel global la progresul capacității de măsurare industrială.

 

3.Cultivăm relații sănătoase și prosperitate comună cu partenerii comerciali.

 

4.Sprijinim și promovăm pacea globală, fericirea umană și armonia cu mediul.

 

5. Aplicăm practici de afaceri care reflectă integritatea Mitutoyo și a brandului nostru lider mondial.

 

6. Promovăm o cultură corporativă vibrantă care inspiră o pasiune personalului nostru de a face tot posibilul; a fi cel mai bun.

 

 

Motto-ul nostru corporatist

 

"Mediu bun, oameni buni, tehnică bună"

 

Preceptele noastre directoare

 

"Sinceritate, chibzuință, spirit hotărât"

 

SPIRITITUL NOSTRU FONDATOR

Dorința fondatorului nostru este exprimată în întemeierea Companiei noastre

 

PRINCIPIILE NOASTRE DE MANAGEMENT

Misiunea companiei și obiectivele de bază ale managementului.

 

MOTTO-UL NOSTRU CORPORATIST

Baza politicii de management a companiei.

 

PRECEPTELE NOASTRE DIRECTIVE

Un ghid pentru implementarea „Principiilor noastre de management”.

 

CODUL DE CONDUITĂ ETIC

Reguli de conduită pentru a susține etica corporativă.

Codul etic Mitutoyo

 

Codul de conduită etică al Grupului Mitutoyo stabilește criterii etice de judecată și comportamente pe care toți directorii și angajații Grupului Mitutoyo trebuie să le respecte în fiecare aspect al activităților corporative. Noi, cei de la Mitutoyo Group, ne vom comporta într-o manieră care respectă Codul de conduită etică și vom alege calea etică fără excepție ori de câte ori o decizie de afaceri implică un conflict între profit și etică.

 


ekohouse_temple_image.png

Casa EKO a Culturii Japoneze

 

 

O cheie importantă pentru înțelegerea filozofiei companiei Mitutoyo este casa EKO donată de fondatorul companiei Yehan Numata. Este un loc pentru a face cunoștință cu elementele esențiale ale culturii japoneze în mod direct: clădiri și grădini, cultură și religii.

 

Un templu budist și atmosfera frumoasă a grădinilor în stil japonez formează punctul central al Casei de Cultură Japoneză EKO din Düsseldorf-Niederkasse, lângă sediul european Mitutoyo. Afiliate templului sunt săli de expoziții și seminare în care sunt susținute diverse cursuri pentru concerte, filme, lecturi și în special dansuri japoneze sau „Ikebana”.

 

Casa EKO este, de asemenea, un loc pentru întâlniri între Orientul Îndepărtat și Occident.