Întrebări frecvente

Secțiunea de întrebări frecvente (FAQ) de pe site-ul web Mitutoyo servește ca o resursă cuprinzătoare pentru a răspunde întrebărilor și preocupărilor obișnuite cu privire la produsele și serviciile oferite de catre Mitutoyo. Această pagină dedicată este concepută pentru a oferi utilizatorilor răspunsuri rapide și ușor accesibile la o gamă largă de subiecte legate de instrumentele și soluțiile de măsurare de precizie Mitutoyo.

Căutați răspunsurile la întrebările pe care le aveți printre subiectele diferite de mai jos.

Înregistrare și gestionare cont

Înregistrare ca Dealer autorizat

Făcând clic pe butonul „Înregistrare”, situat în rândul de navigare din antet, se va deschide „Înregistrarea contului”. Introduceți toate datele necesare și faceți clic pe butonul „Înregistrare” situat în colțul din stânga jos.


Dacă înregistrarea a avut succes, veți primi o notificare prin e-mail cu numărul dvs. de client și datele de conectare.


Vă rugăm să rețineți: cu excepția clienților din Regatul Unit, numai dealerii autorizați ai filialelor europene Mitutoyo se pot înregistra pe Portalul dealer.

Accesează contul

În calitate de Dealer Autorizat înregistrat, veți avea acces complet la Mitutoyo B2B Webshop. După conectare, puteți cumpăra produsele noastre, puteți gestiona profilurile de utilizatori ale companiei dvs. etc. sau vă puteți conecta, faceți clic pe butonul „Conectați-vă”, situat în rândul de navigare din antet. Dacă nu sunteți încă înregistrat, faceți clic pe butonul „Înregistrați-vă” și urmați instrucțiunile pentru înregistrarea ca dealer autorizat. Introduceți „Numele de utilizator/Numărul clientului” și „Parola”. Apoi faceți clic pe butonul „Autentificare”. Dacă v-ați pierdut parola, faceți clic pe „Ați uitat parola?” buton. Veți primi un e-mail cu noile dvs. date de conectare.


Access complet

Dacă v-ați autentificat cu succes, veți vedea trei câmpuri noi în bara de navigare antet:


• Numele companiei
• Istoricul comenzilor
• Gestionarea contului utilizatorului

Gestiunea contului

Când faceți clic pe butonul „Gestionarea contului de utilizator” se va deschide o fereastră în care vă puteți verifica datele contului și, dacă este necesar, vă puteți schimba parola.


De asemenea, puteți să creați și să gestionați alte profiluri de utilizator pentru compania dvs. și să le alocați diferite roluri.În secțiunea „Gestionarea contului de utilizator”, puteți gestiona și adresele de livrare ale companiei dvs.

Gestionarea profilurilor de utilizator ale companiei

Faceți clic pe simbolul crucii. Introduceți datele necesare și setați o parolă pentru persoana pe care doriți să o constituiți ca subutilizator. Apoi alocați un rol persoanei.


Cumpărător: subutilizatorul poate vizualiza și cumpăra produse.
Vizualizator: subutilizatorul poate vizualiza produsele.

Gestiunea adreselor

Gestionați adresele de livrare ale companiei dvs. Puteți activa și dezactiva toate adresele. Doar adresele activate pot fi alese în timpul procesului de plată.

Produse & Achizitii

Navigare și căutare Produse

Bara superioară de instrumente 
Faceți clic pe fila „Produse” din bara de instrumente de sus și alegeți o categorie de produs. Apoi navigați la subcategorii

 

Câmp de căutare
Introduceți un cuvânt cheie sau un cod de produs pentru a vă găsi produsul (de exemplu, Digimatic Caliber sau IP67).

 

Arborele de navigare produse
Căutați categorii de produse cu un meniu vertical. Faceți clic pe
butonul săgeată pentru a mări meniul și pentru a alege subcategoria.

 

Categorii de produse
Faceți clic pe câmpul categorie și alegeți subcategoria dvs.

Comparare Produse

Dupa ce ai ales un produs il poti pune pe lista de comparatie. Faceți clic pe butonul „Adăugați la comparație”, situat în colțul din dreapta sus al detaliilor produsului, pentru a adăuga produsul în lista de comparație. Adăugați alte produse în listă pentru comparație.

 

Faceți clic pe butonul „Lista de comparație”. Acest buton este situat chiar lângă câmpul de căutare a produsului. Acest câmp arată și numărul de produse din lista de comparație.

După deschiderea listei de comparație veți vedea toate datele specifice produselor alese. Puteți adăuga sau șterge produse din listă după cum doriți. Doar faceți clic pe pictograma coș de gunoi de deasupra produsului pentru a-l șterge din listă.

 

Pentru a șterge complet lista de comparație, faceți clic pe pictograma coș de gunoi aflată sub titlu (Lista de comparație).

Informații adiționale de produse

Pentru fiecare produs sunt disponibile informații suplimentare, cum ar fi variante, produse suplimentare, pliante, videoclipuri și software. Dacă astfel de informații sunt disponibile pentru produsul ales, le veți găsi în partea de jos a paginii „Detalii produs”.

 

Exemplul 1: Pentru a mări lista de produse suplimentare, faceți clic pe pictograma cruce. Puteți adăuga produsele listate în lista de comparație sau în coșul dvs.

Exemplul 2: Pentru a vizualiza videoclipuri cu produse, faceți clic pe butonul „Video”. Va apărea o listă de videoclipuri cu produse

Coșul de cumpărături

Pentru a cumpăra un produs faceți clic pe pictograma coșului de cumpărături. Produsul va apărea în coșul de cumpărături. Pictograma coș arată numărul de articole din coș, precum și costul total.

 

Modificați cantitatea și serviciile suplimentare Faceți clic pe pictograma coș pentru a deschide coșul de cumpărături. Pe pagina coșului, puteți adăuga produsele în lista de comparație, puteți modifica cantitatea și puteți adăuga servicii suplimentare produsului dvs. (cum ar fi calibrarea). Sub detaliile produsului, veți găsi un cârlig colorat, care arată data estimată de livrare. Notă: Clienții din Italia pot seta o dată fixă ​​de livrare pentru comenzile lor.

 

Salvarea coșului Vă puteți salva coșul. Acest lucru este mai ales confortabil dacă doriți să mai comandați produsele alese, de exemplu. Faceți clic pe pictograma discului, introduceți un nume pentru coș și faceți clic pe OK.

Verficați & Cumpărați

Dacă toate produsele dorite sunt în coș, faceți clic pe „Proceed to Checkout”. Vă rugăm să examinați următoarele:

 

• Verificați comanda și detaliile dvs.

 

• Adăugați, ștergeți sau modificați numărul de produse. Faceți clic pe „Editați comanda”

 

• Definiți o referință de comandă internă. Această referință este pentru uzul dvs.

 

• Acceptați termenii și condițiile noastre.

 

• Apoi aveți opțiunea de a primi comanda ca o singură livrare (activați butonul „Expediere ca o singură livrare”), adăugați un comentariu la comanda dumneavoastră sau adăugați o altă adresă de livrare.

Faceți clic pe butonul „CUMPĂRĂ ACUM” pentru a cumpăra produsele.

Confirmarea comenzii: După ce faceți clic pe butonul „CUMPĂRĂ ACUM”, o confirmare a comenzii va fi trimisă la adresa dumneavoastră de e-mail.

 

Acum puteți continua cumpărăturile, vă puteți menține contul sau vă puteți deconecta

Istoricul cumpărăturilor

Istoricul comenzilor” vă oferă o prezentare detaliată a tuturor comenzilor dumneavoastră anterioare. „Istoricul comenzilor” se află în rândul de navigare din antet.

 

Data: arată ziua în care a fost preluată comanda.

Număr comandă: vă arată numărul comenzii emis de Mitutoyo (nu numărul dumneavoastră de referință intern)

 

Starea comenzii: indică dacă comanda dumneavoastră este onorată sau în așteptare pentru livrare.

 

 

Umpleți coșul cu fișierul Excel-/CSV

Dacă doriți să utilizați fișiere Excel-/CSV pentru a comanda cantități mari de produse de la Mitutoyo, puteți încărca direct aceste fișiere în coș.

 

• Faceți clic pe pictograma „Pagină” chiar lângă butonul „Coș”.

 

• Alegeți fișierul pe care doriți să îl încărcați.

 

• Resetați coșul de cumpărături înainte de import dacă doriți să faceți o nouă comandă

 

• Dacă prima linie a foii dvs. conține doar etichete, faceți clic pe câmpul „ignora”.

 

• Setați coloana cu numerele articolului.

 

• Setați coloana cu cantitatea.

 

• Caractere separate (relevante pentru fișierele CSV).

 

• Faceți clic pe „Start import”. Comanda dvs. va apărea acum în coșul de cumpărături.

Întrebări generale

Întrebări tehnice

Dacă aveți orice fel de întrebări tehnice, vă rugăm să contactați organizația locală Mitutoyo.

 

Dealer Inquiries

If you have any about our dealers, please contact your local Mitutoyo organization.

 

CMM Maintenance

For any questions about maintenance in the field please refer to our field service page.

 

Repairs & Spare Parts

If you need information about repairs or spare parts, please check out our page dedicated to them.

 

Calibration

For any questions about our calibration services, please refer to our calibration page.

 

Training

Please refer to our training page to obtain more information about this topic.

 

ISO Certificates

For more information about ISO certificates at Mitutoyo, please go to the dedicated page:

 

Questions about your orders

For questions about existing quotes, your order status, or more please refer to your local organization for further details.